Bortgives: UV Sletter

Nu er det ikke en salgsgruppe.. men jeg har jo hellerikke noget til salg, men jeg syntes i skal have tilbuddet..

Jeg har en EPROM ERASER UV141, og den får jeg aldrig noget at bruge til.. så enten ryger den ud, eller også kan en af jer få glade af den.. så 75kr i fragt, og den er din..

Først til mølle, og henvendelse her i gruppen

Mvh Brian

Reply to
LED

LED skriver:

Hvis den bor i nærheden af mig, vil jeg godt "spare fragten". Ellers må andre få den :-)

Det gør den ikke... den bor i 6920

//Brian

Reply to
LED

"LED" skrev i en meddelelse news:4ba7e3a2$0$36563$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

Jeg vil gerne overtage den :-)

Jeg kan kontaktes på als (snabel-A) microtec.dk

Reply to
Allan Soerensen

Hvor i landet? - Du kan omskrive domænet i min returadresse til Get2net pukkt dk og maile mig - Men ellers burde vi flytte til dk.marked.privat.elektronikloesdele+maalegrej

/Lars

Reply to
Lars Peter Larsen