Bortgives: UV Sletter

Nu er det ikke en salgsgruppe.. men jeg har jo hellerikke noget til salg,
men jeg syntes i skal have tilbuddet..

Jeg har en EPROM ERASER UV141, og den får jeg aldrig noget at bruge til.. så
enten ryger den ud, eller også kan en af jer få glade af den.. så 75kr i
fragt, og den er din..

Først til mølle, og henvendelse her i gruppen

Mvh Brian

Re: Bortgives: UV Sletter

Hvis den bor i nærheden af mig, vil jeg godt "spare fragten". Ellers
må andre få den :-)

Re: Bortgives: UV Sletter

Det gør den ikke... den bor i 6920

//Brian

Re: Bortgives: UV Sletter

Jeg vil gerne overtage den :-)

Jeg kan kontaktes på als (snabel-A) microtec.dk

Re: Bortgives: UV Sletter

Hvor i landet? - Du kan omskrive domænet i min returadresse til Get2net
pukkt dk og maile mig - Men ellers burde vi flytte til
dk.marked.privat.elektronikloesdele+maalegrej

/Lars

Site Timeline