Boring af Print - Page 2

Re: Boring af Print

Det må være varenr. 139025 der er tale om såvidt jeg kan se. Og tak for
oplysning forresten.

mvh
Ebbe

Re: Boring af Print
Hej Ebbe

Ja, det er rigtigt, de glemte jeg at skrive i forbifarten, tak for hjælpen.

Mvh Max

Re: Boring af Print

Det er ikke "vrøvl" og alle de bænkboremaskiner jeg har haft fat i i den
prisklasse har haft utrolig meget slør (hvad kan man forvente til den pris).
Du har enten været utrolig heldig eller stiller ikke særlig store krav.

PS: Lad venligst være med at kalde andres indlæg for "vrøvl".

Re: Boring af Print
Hej Allan

Hvis jeg mener de vrøvler, så siger jeg det, og så er den ikke længere.

Mvh Max

Re: Boring af Print

Det kunne jo også være at der er nogen, der har andre erfaring end dig.
Det er for arrogant når du kalder andres indlæg for "vrøvl".

Re: Boring af Print

Et godt håndelag er heller ikke at foragte.:-)
Karsten H. Jensen

Re: Boring af Print
Jeg har nu snildt boret med 0.5mm med min ? (krympeflex er en god
opfindelse.

Re: Boring af Print
Er du fiks på fingrene?
Har lavet min af gammelt skrot fra mit arbejde. Ca 2 timers arbejde (i
arbejdstiden selvfølgelig ;-)  )
Kaster lige et billed eller to på dk.binaer, så kan du lige se hvordan det
er klaret.
ps købte også selv en proxxon/dremel klon og ville ikke ofre en bondegård på
en borestander!!!
     mvh oz1skr

Re: Boring af Print

Åh, de skal vel til print helst køre omkring 18.000 omdr./min., Men mindre
kan gøre det. Jeg har da boret mange print ved 1.800 omdr./min.  Det
vigstigste er at have wolframbor, men det forudsætter, at boremaskinen
absolut kører uden slinger, og det er sjældent, at de små kinesermaskiner
gør det.
Karsten H. Jensen