bordventilator forstyrrer monitorq

Jeg har lige været også i bauhaus og købe en gulv og bordventilator...

Ud over gulvventilatoren fandt jeg en lille smart en med 15cm vinge...
Perfekt til at stille oven på min computer monitor.. og den står nu også
perfekt deroppe... Meeen det lader til at jeg ikke kan bruge den, da den
godt og grundigt forstyrrer min monitor så det hele hoppe og danser....

SÅ er mit spørgsmål. Er det normal at sådanne små venilatorer ikke er
afskærmede? Jeg skal over og have pengene tilbage.. Men vil lige høre om det
er normalt, inden jeg går ud og finder en anden..

Re: bordventilator forstyrrer monitorq

det

Det vil du oplever med de fleste motorer
Det er vanskeligt at afskærme et magnetfelt så godt, at det ikke kan ses på
monitoren (ISÆR et varierende felt)

 - så der er ikke så meget at gøre - ud over at sætte de lidt væk fra
skærmen

Site Timeline