Board MP3 spiller

Jeg kunne godt bruge en board MP3 afspiller der
kunne bruge SD kort som hukommelse, nogen der
kender noget til sådan noget ?

Re: Board MP3 spiller

En hurtig google på board mp3 SD giver
http://www.sparkfun.com/commerce/product_info.php?products_id78%32

Om det er noget vær? pas :)

/Jan

Re: Board MP3 spiller
Hej Jan

Den ser ihvertfald ud til at være værd at se på, tak for info.

Re: Board MP3 spiller

http://www.demotech.dk/index.html?lang=en-uk&target=d15.html?lmd=0.47879897952610223
Den er billig ;) Hvorvidt den kan bruge SD kort skal jeg lade det være
usagt, men søg på den ;)

Re: Board MP3 spiller
Hej Fidolinux

Det ser sådan ud, Jan's link er samme model, den er værd
at kikke på. Om den er billig, ja det kommer an på i forhold
til hvad, en tilsvarende færdig afspiller fåes til en hund :)

Tak for info.

Re: Board MP3 spiller

Ericsson havde for nogle år siden en MP3 afspiller der kunne sættes i bunden
af deres telefoner. De brugte MMC kort og stikket der forbinder den med
telefonen er jo egentlig bare en RC232 agtig serielport uden liniedrivere.
Har vidst nok en et sted. Den skal koste brevporto hvis jeg kan finde den.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Re: Board MP3 spiller
Hej Lasse

Det er pænt af dig, men med MMC kort har det ingen interesse.
Men tanken var flot, takker mange gange.

Re: Board MP3 spiller

Board? Som i print uden indpakning?
Det er nok billigere at skille noget ad!

Sandisks gamle bruger SD. Creative Zen (den nye) ditto.
Ellers prøv fx:
http://shor.ter.dk/408085619
http://shor.ter.dk/599550985

Mvh.
 Anders

Re: Board MP3 spiller
Hej Anders

Lige netop.

Ja, men det var for at få noget der var nemt
at bruge og lave interface til.

Skal jeg bruge noget "skille ad", ja så bliver det nok denne :

http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID21%4778