BluRay

Hej venner ...... jeg har et problem.

Jeg har et Panasonic SC-BTX75 lydsystem med BluRay der normalt virker
til min fulde tilfredshed.

For nylig købte jeg hos Steam Powered Video i England nogle BluRay film,
jeg har med tilfredshed handlet der flere gange, alle skiverne  virker
fint på nær en, hvor min spille siger "incompatible disk" §:-((, jeg tog
skiven med ned i Fona hvor jeg har købt systemet og ekspedienten smed
den i en playstation med ordene "Den æder hvad som helst", Ha, den kunne
heller ikke lide den, så skrev jeg til SPV der unskyldende sendte en ny
skive, glad var jeg indtil jeg puttede den i spillen med samme resultat
som den første §:-((((

Manualen siger at det skal være regionskode B og ingen af skiverne er
mærkede, heller ikke dem der virker, det er IKKE piratkopier, SPV er
forhandler for forskellige amerikanske firmaer og konverterer til
europæisk format.

Kan det være et multilayer problem, filmen er dobbelt så lang som de
øvrige, 3 timer, jeg kan ikke gennemskue manualen på det punkt,
pidgin-danske oversættelser har fanden skabt, men den understøtter
BD-ROM P2, BD-RE V3 og BD-R V2.

mvh ..... Peter

Re: BluRay
Hejsa,

Firmwareopdatering....

Kan som oftest findes på producentens hjemmeside. Fremgangsmåde for
opdateringen findes samme sted.

/Claus

Site Timeline