bluetooth chips - erfaring

Hey

Sidder og er ved at gå ind i et frivillig projekt omkring noget med design
af et kredsløb som skal kunne kommunikere med et JAVA program til en mobil
enhed (evt. mobil telefon). For at gøre denne kommunikation trådøs,
overvejer jeg at benytte mig at bluetooth teknologien, som snart er standard
på alle nyere telefoner..

Mit spørgsmål er  : Er der nogen her som har erfaring eller kender til chips
der implementere bluetooth i en samlet chip eller evt. endnu bedre en samlet
microcontroller som har bluetooth indbygget, lige som man kan få dem med SPI
bus og USB "indbygget".

Thomas Pedersen