Bluetooth

Hej NG, er der nogen der har erfaring med bluetooth til hjemmebyg? Jeg
leder efter noget der kan overføre ~500kb(it)ps til/fra PC'en/en
konstruktion trådløst. Interfacet skal være så simpelt som muligt
(parallelt/serielt går jeg ud fra?) og det skal være klasse 1. På
PC-siden regner jeg med at en billig USB/Bluetooth dongle kan bruges?

Er der nogen der ved hvor effektiv bluetooth er til at reducere
støj-interferens?

Med venlig hilsen Preben

Re: Bluetooth

http://www.acte.dk reklamerer med nogle ret små seriel-bluetooth print,
men du får nu næppe 500kbit ud af dem.

Hvis du tester sådan et, vil jeg da gerne høre om dine erfaringer.

KJ

http://www.CetusGPS.dk

Re: Bluetooth

Synes nok at jeg havde set en reklame... :-) Tak for det... Ifølge
producenten er der følgende:

Asynchronous: 723.2 kbps / 57.6 kbps.

Forskellen er vist upstream/downstream og ligger vist i BT standarden...

Med venlig hilsen Preben

Site Timeline