Blondine problem med walkman

Hvis det er den forkerte gruppe, vil jeg sætte pris på en henvisning til rette afdeling :-)))

Jeg har arvet en walkman, Sony WM - FX477, og jeg kan pinedød ikke hitte ud af et par ting. Jeg har desværre ikke også arvet brugervildledningen til den, og en søgning på nettet fandt kun steder der ville se penge for en manual.

Hvad betyder AVLS og MB? Og hvordan hulen får man indstillet den til at bruge nogle andre kanaler end de allerede indstillede?

Lina hin blonde ;-)

Reply to
LinaK

Hej,

jeg har en gammel Sony WalkMan, og på den betyder MB: MegaBass, uanset hårfarve...

Det andet har jeg ikke på min, men goggle fortæller: AVLS (Automatic Volume Lititer System)

-jeg ved ikke hvad det betyder.

Jeg har en gammel walkman med AVLS der kan slås til/fra, og funktionen begrænser simpelthen blot hvor meget der kan skrues op, sikkert til et niveau der ikke er skadeligt for ørerne, selv gennem længere tid. I mit tilfælde er maks. styrken med AVLS så lav at jeg knapt kunne høre musikken, så jeg har altid haft det slået fra. Det kan så godt ske at være mine høretelefoner der måske ikke har så høj følsomhed, eller også skal styrken være latterligt lav for ikke at risikere høreskader.

--
signing off.. Martin Sørensen
Reply to

Hmmm - du tror ikke den funktion er for sent at bruge for dig? ;-)

- Lars

Reply to
Lars Kristensen

:-)

Nah, jeg er ikke så gammel, og min hørelse er vist stort set som den skal være. Det var den ihvertfald for 4 år siden da jeg var til session og fik foretaget en høretest.

Jeg ved at der kan være stor forskel på forskellige høretelefoner og hvor højt de spiller. Dem jeg fik med til min bærbare MP3-afspiller spiller ihvertfald markant højere ifht. de in-ear høretelefoner jeg brugte til walkman'en (har testet dem mod hinanden ved samme volume-indstilling).

--
signing off.. Martin Sørensen
Reply to
Martin Sørensen

smid din add. så kan vi da lige kikke forbi og hjælpe lidt med den walkman

"LinaK" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@4ax.com...

Reply to
Henrik Ø. Knudsen

Hovsa.. hvad siger konen/kæresten til det? det lyder skummelt Hr. Knudsen:-))

--
Vh. Peter Andersen
Reply to

hov! glemte lige konen i farten :-/

"P. Andersen" skrev i en meddelelse news:bl78ss$dsl$ snipped-for-privacy@sunsite.dk...

Reply to
Henrik Ø. Knudsen

Hehe...

SÅ er det nu det er lækkert at være SINGLE *gg*!!!

Henrik Ø. Knudsen wrote:

--
If your Dell laptop is unstable, try change the power supply - it works!
But the Dell will still stink! Nothing can change that!!!