Blondine problem med walkman

Hvis det er den forkerte gruppe, vil jeg sætte pris på en henvisning
til rette afdeling :-)))

Jeg har arvet en walkman, Sony WM - FX477, og jeg kan pinedød ikke
hitte ud af et par ting.
Jeg har desværre ikke også arvet brugervildledningen til den, og en
søgning på nettet fandt kun steder der ville se penge for en manual.

Hvad betyder AVLS og MB?
Og hvordan hulen får man indstillet den til at bruge nogle andre
kanaler end de allerede indstillede?

Lina hin blonde ;-)

Re: Blondine problem med walkman

Hej,

jeg har en gammel Sony WalkMan, og på den betyder MB: MegaBass, uanset
hårfarve...

Det andet har jeg ikke på min, men goggle fortæller:
AVLS (Automatic Volume Lititer System)
-jeg ved ikke hvad det betyder.

Bo //

Re: Blondine problem med walkman

Jeg har en gammel walkman med AVLS der kan slås til/fra, og funktionen
begrænser simpelthen blot hvor meget der kan skrues op, sikkert til et
niveau der ikke er skadeligt for ørerne, selv gennem længere tid. I mit
tilfælde er maks. styrken med AVLS så lav at jeg knapt kunne høre musikken,
så jeg har altid haft det slået fra. Det kan så godt ske at være mine
høretelefoner der måske ikke har så høj følsomhed, eller også skal styrken
være latterligt lav for ikke at risikere høreskader.

--
signing off.. Martin Sørensen

Re: Blondine problem med walkman

Hmmm - du tror ikke den funktion er for sent at bruge for dig? ;-)

- Lars

Re: Blondine problem med walkman

:-)

Nah, jeg er ikke så gammel, og min hørelse er vist stort set som den skal
være. Det var den ihvertfald for 4 år siden da jeg var til session og fik
foretaget en høretest.

Jeg ved at der kan være stor forskel på forskellige høretelefoner og hvor
højt de spiller. Dem jeg fik med til min bærbare MP3-afspiller spiller
ihvertfald markant højere ifht. de in-ear høretelefoner jeg brugte til
walkman'en (har testet dem mod hinanden ved samme volume-indstilling).

--
signing off.. Martin Sørensen

Re: Blondine problem med walkman
smid din add. så kan vi da lige kikke forbi og hjælpe lidt med den walkman

Re: Blondine problem med walkman

Hovsa.. hvad siger konen/kæresten til det? det lyder skummelt Hr.
Knudsen:-))

--
Vh. Peter Andersen

Re: Blondine problem med walkman
hov!
glemte lige konen i farten
:-/

Re: Blondine problem med walkman
Hehe...

SÅ er det nu det er lækkert at være SINGLE *gg*!!!

If your Dell laptop is unstable, try change the power supply - it works!
But the Dell will still stink! Nothing can change that!!!

Site Timeline