Blinkende sort skærm

Jeg har spurgt før men der gik i computeren,så jeg missede svaret.Jeg har en
skærm der bliver mørk,ikke bum så er den mørk,men står og ligesom blinker,så
er den fin så blver den lidt mørkere og nogen gange så mørk at man ikke kan
se noget.Det kan afhjælpes med et kærligt klap på siden eller på toppen men
nok ikke en god idé at bliver ved med.Der var en der skrev om at lodde
noget,men kan sgu ikke huske hvor det var hehehe :)

mvh
Denis

Re: Blinkende sort skærm

http://google.dk er din ven, der kan du med garenti finde tråden fra sidst
igen.

Mvh.

Re: Blinkende sort skærm
øhh hvordan gør man det i google ???

Re: Blinkende sort skærm

Åbn google. Tryk på "grupper", klik på dk. og find vej ned til denne
gruppe, søg så på dit eget navn og der er rimeligt stor chancer for at
du finder det :-)