Blaupunkt cd skifter protocol

Har nogen her kigget på den seriel protocol com blaupunkt bruger til at
styre en cdskifter med?

Jeg har en iPod og en Blaupunkt radio som jeg godt kunne tænke mig at
interface.

iPod'en er ikke et problem, den er der nogen der har dokumenteret, men
Blaupunkt radioen (Miami CD72 btw) er der kun dårlige informationer om.

Re: Blaupunkt cd skifter protocol

http://de.geocities.com/matthiasklumpp/cdcemu-e.html

Bo //

Re: Blaupunkt cd skifter protocol

Tak, men jeg har prøvet Google:)

Ham fyren prøver at sælge et interface til en Arcros jukebox, så den kan
lade som om den er en Panasonic cd skifter.

Der er bla. også denne side: http://www.mictronics.de/?page=cdc_proto
uheldigvis er der ikke de gode detaljer, kun et dump af lidt traffik.

Re: Blaupunkt cd skifter protocol

Ved ikke om det kan hjælpe dig. Men de nyere Blaupunkt cd-skiftere er magen
til Sony´s måske der er noget der som er dokumenteret.

Held og lykke med projektet.

Brian Østergård

Re: Blaupunkt cd skifter protocol

Lyder som et af mine gamle projekter ;-) Jeg opgav da jeg ikke kunne finde
noget at måle på - og så blev øsen skrottet....

Lad dog ENDELIG høre hvis du finder/hacker en protokol. Jeg er ret sikker på
at "change CD / track" er ret let at få til at virke. Det er mere CD-tekst
etc. den anden vej jeg var nervøs for...

Mvh.
 Anders

Site Timeline