Blågrøn smd led

Er her nogen som ved hvor jeg kan kF8%be blE5%grF8%nne 603 LEDs ogsE5%
kaldet coldgreen, farvetemp. pE5% 490-500 nm.

Jeg skal bruge 20-25 stk.

Mvh. Ole Vedel

Re: Blågrøn smd led
Er her nogen som ved hvor jeg kan købe blågrønne 603 LEDs også
kaldet coldgreen, farvetemp. på 490-500 nm.

http://www.dotlight.de/shop/index.php?currency=DKK&language=en

/SL

Re: Blågrøn smd led
WWW.dotlight.de kender jeg godt men jeg kan ikke se de har blE5%grF8%nne
603 i programmet.

Mvh. Ole Vedel

Re: Blågrøn smd led
WWW.dotlight.de kender jeg godt men jeg kan ikke se de har blågrønne
603 i programmet.

Sorry. Jeg troede de havde "det hele". Jeg synes de har mange spændende
ting. Nu kender jeg ikke blågrønne 603. Vil det sige at de er to-farvede,
eller bare har en blågrøn farve?
/SL

Re: Blågrøn smd led

Jep
Den er koldgrF8%n/blE5%grF8%n ligesom det grF8%nne lys i trafiklys og
Jeg skal bruge dem til signaler til modeljernbanen.

Mvh. Ole Vedel

Re: Blågrøn smd led

Jeg bruger netop dem fra Dotlight til signaler på min modelbane. Den
grønne er på 520nm. Det er ganske vist ikke blågrønt, men det er en
særdeles dyb ægte grøn (smaragdgrøn), som slet ikke skal forveksles
med de almindelig gulgrønne vi normalt kalder grønne lysdioder.
Jeg bruger også deres dyb-røde 0603, som jeg syntes også passer rigtig
godt til signaler.
Det eneste jeg ikke bryder mig så meget om, er deres gule. Dem så jeg
gerne var lidt mere varme (orange) i det.

M.v.h. Mikael
--
Mikael Ejberg Pedersen
http://www.ejberg.dk