Bløde "add-on" spidser til tinsuger?

Hej Gruppe.

Vi har brugt sE5%dan nogen blF8%de spidser til at sE6%tte pE5% en tinsuger:
www.hi5.dk/Tinsugespids.JPG
DesvE6%rre er vores sidste nE6%sten dF8%d - og jeg ANER ikke hvor de kommer
fra... Er der nogen der kan hjE6%lpe?

PE5% forhE5%nd tak,
 Anders

Re: Bløde "add-on" spidser til tinsuger?

Ja, jeg har også slidt en håndfuld af dem op i min ungdom... Indtil
jeg lærte at bruge sugetråd i stedet.

De findes stadig, f.eks. her:
https://www.elextra.dk/main.aspx?page=article&artno=H21815

M.v.h. Mikael
--
Mikael Ejberg Pedersen
http://www.ejberg.dk

Re: Bløde "add-on" spidser til tinsuger?
On Feb 15, 4:51A0%pm, Mikael Ejberg Pedersen

Tak for linket. Jeg synes nu den ligner en standard spids mistE6%nkeligt
meget - ikke den blF8%de "tillE6%gs-dims" (den F8%verste pE5% mit billede),=
 vi
er pE5% jagt efter?

Mvh.
 Anders

Re: Bløde "add-on" spidser til tinsuger?

Hmm, ja nu du siger det. Jeg vidste ikke de almindelige hårde spidser
også var udskiftelige.

Men som alternativ ville jeg nok prøve med en stump silikoneslange i
stedet. Det kan man købe i metermål til billige penge i den nærmeste
modelfly/bil-hobbyhandler, hvor det bruges som brændstofslange.

M.v.h. Mikael
--
Mikael Ejberg Pedersen
http://www.ejberg.dk

Re: Bløde "add-on" spidser til tinsuger?
Hej Anders

Jeg har gennem årene set dem efterlyst flere gange, men aldrig
set noget sted de kunne genanskaffes.

Men du kan købe en ny tinsuger med blød spids f.eks en Abeco 2009

Hos rs-component har den varenummer 203-7795

Max

Re: Bløde "add-on" spidser til tinsuger?

D8%v, underligt. Man skulle jo sE5% ellers tro, der var et marked for
dem... ;-)

Det ligner en mulighed. Har du selv erfaringer med dem?

Ellers kan det vE6%re jeg skal prF8%ve at at forfF8%lge Mikaels rE5%d - sel=
vom
jeg nu tvivler pE5% at det bliver ligesE5% godt som de originale (men
mE5%ske brugbart alligevel! :-).

Mvh.
 Anders

Re: Bløde "add-on" spidser til tinsuger?
Hej Anders

Jeg købte en engang, men forærede den væk da jeg har en
bedre løsning når jeg har brug for det.

Men jeg kender flere der er meget begejstrede for dem.

Max

Site Timeline