Bittesmå luftfittings til Lufttryksensor.

Jeg ved godt dette er på kanten af off-topic, men kan ikke komme i tanke om
en mere egnet gruppe.

Jeg mangler en lille luftnippel jeg kan montere i et endedæksel, således at
jeg kan tilslutte en 4mm slange på begge sider af dette dæksel. De fysiske
mål på denne nippel skal være så små som muligt.

Jeg har en absoluttrykssensor og lidt elektronik inde bag dækslet, som jeg
gerne skulle gøre lidt mere robust, og der kommer denne lille
gennemføringsnippelrør ind i billedet.

Nogen der har et godt bud på hvor jeg kan finde dette, i så lille en
dimension som muligt?
Måske en automatikmekaniker kan hjælpe?

Mvh
Henrik

Re: Bittesmå luftfittings til Lufttryksensor.
dem kan du købe ved f.eks Festo, SMC, Metal Work

--
Automatik-Mekaniker
            Calle

Site Timeline