bilradio

Jeg har en Blaupunkt "San Remo 168" hvor der ikke er mere lys i forpladen,
så hvis der er nogen har en ide om, hvor man kan støve et diagram frem til
sådan en sag, vil jeg være meget taknemlig.

på forhånd tak..

Re: bilradio
Hej!

Diagram? Skild kræet ad og skift pærerne :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: bilradio
Ja det plejer at være en pære eller modstand til en diode som er gået. Som
også Kim skriver.

Torben

Re: bilradio

Det var også mit gæt, men der kommer ingen spænding til pærene, så det kunne
jo være en regulator eller sådan noget der er stået af.

Re: bilradio
Hej!

Jamen, så må du jo følge banerne tilbage i radioen og se hvorfor der er
problemer. Det kan der vel ikke være mange ben i når vi taler om en simpel
forsyningsspænding :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: bilradio

kunne

Eller træk et par nye ledninger fra tænd/sluk knappen hen til din pære,
udenom regulator eller lignende. Det er muligt du mister et par finesser
hvis lyset i display skal blinke eller lignende.
Men du får lys i displayet, når radioen er tændt.

Re: bilradio
Hejsa.

Hvis det er sådan en, hvor fronten vipper ned, når man skal hace cd'en i, er
det sikkert flexkablet, der er sløjt.

Jeg havde sådan en, hvor den negative ledning til frontbelysningen var
knækket.

Mvh Rasmus