Billigt kamera

Tuttelut i gruppen

Jeg kan godt nok ikke garantere at tilbuddet er landsdækkende, men: Står man og mangler et lille sort/hvid kamera, smutter man ned til Fætter BR og køber et "karaokekamera" til en halvtredser. Jo, der er puttet plastic rundt om kameraet, men det måler

27x22x20 (BxHxD) mm når man har befriet det for kabinettet. Købt hos Fætteren på Bremerholm (I Kbh, overfor Magasin). Husk lige at tjekke alle de larmende tøjdyr, nu du er hos fætteren. Jeg så en elefant der kandiderer til årtiets hadegave, selv i min vennekreds :o)

God jagt, Bo.

Reply to
Bo

Bo skrev: