Billigste Labpsu

Hejsa
Hvor finder man den billigste labpsu.
Krav: Min 1,5 amp og 15 volt.
Gerne mere, men satser egentlig kun på at skulle bruge 5 og 12 V ;) Men det
er jo rart at kunne variere.
Den må også gerne kunne gå ned til omkring 1 Volt, til test af lysdioder og
andet geil.

Har fundet denne ved Vejle RC:
http://vejle-rc.dk/web-shop.asp?showItem72%42

Men er der nogle der er bedre/billigere til prisen ? Er ikek intr. i at
betale flere tusinde, den skal kun bruges til lidt fusk (de andre har jeg på
arbejde ;))

--
Mvh stefan
Re: Billigste Labpsu

Re: Billigste Labpsu

Du skriver intet om dit budget, men hvis det kun er på 300 Kr. finder du
ikke noget billigere end den du har kik på.
Denne er der dog en dele mere "Laboratorie-strømforsyning" over
http://vejle-rc.dk/web-shop.asp?showItem88%98 idet den har strømbegrænser
(endda med finjustering) og udlæsning af både strøm og spænding. Prisen er
ok.

Re: Billigste Labpsu
Fidolinux.dk skrev d. 27-12-2005 i meddelelse

Jeg vil indrømme at jeg ikke har set dem billigere.
Kai

Re: Billigste Labpsu
det
og

Den er billig, men jeg vil ikke kalde det en labpsu, der mangler variabel
strømbegrænser og udlæsning af strømmen, kan den tåle kortslutning ?

Der kan være du kan finde noget her:
http://www.brugtgrej.dk /

--
Hilsen