Billigste/bedste elektronik online salg på nettet...

Hej,

Hvad bruger i ?

Jeg er lidt irriteret over at skulle betale 40 kr til port, for noget som kan sendes for 10, ja det er måske småligt, men i det langeløb betyder det jo lidt. Og når man skal bruge to kredse til en samlet pris af 24 kr, er 40 kr i porto og ekspedition rigeligt... jeg tænker her på el-supply, som jeg intet har at klage over, flike og hurtige - ingen tvivl... meeeennn .... :)

Jeg har kigget lidt på

- men det ser ikke ud til de tager dankort... ? Så er der brinck, et helvede at parkerer (og det koster også), og ikke altid lige billige.... og det tager tid at fræse der ind...

Hvem bruger i ?

PS: Det er standard komponenter, fx. lige nu skal jeg bruge en 74154 kreds.

Anders

Reply to
Anders Jacobsen

Anders Jacobsen skriver:

Hovedsageligt reservedelsskufferne jeg har i forvejen. De er blevt fyldt op via et arbejde der ryddede op i skufferne. Ellers Århus Radiolager pr. bil.

Nogle fra listen her:

HKJ

40

:)

Jeg handler også ved el-supply, det er sjældent jeg kun handler for 24 kr ;)

Men jeg ved at

sender som brevpost, for vistnok 20 kr!

Brian

Reply to
Brian Lund

Tager du dankort ? har du online salg ? :)

Anders

Reply to
Anders Jacobsen

Er ret overbevist om at du prøver at være sjov, selvom det ikke var sjovt, men han svarede Århus Radiolager, og de sælger pr. postordre, så du fik det svar du ville have.

/Hauge

Reply to
Hauge

For hør dig evt om butikken kan sende posten som brev. Ellers må du selv en tur ud i butikken og hente varen. Post.dk vil jo også ha' en bid af kagen. :)

--
Mvh
Kenneth Østergaard

Det bestemmer du da ikke om det er....

Reply to
Anders Jacobsen

Øøhhm.. Jeg kan ikke helt finde ud af, om du prøver at være sjov, eller om du bare _er_ dum.

/Hauge

Reply to
Hauge

Anders Jacobsen skriver:

Nej og nej.

Jeg tager mod hård valuta (eller stumper jeg mangler) og kun ved henvendelse her på matriklen.

Handel foregår _kun_ face to face.

"Hauge" skrev i en meddelelse news:40bb8a2c$0$228$ snipped-for-privacy@dread12.news.tele.dk...

Lunten er kort i dag, hva?

/Kenneth

Reply to
Kenneth Brun Nielsen

Jeg har handlet dér to gange, og har været meget tilfreds. Nej, de tager ikke imod dankort - men du får til gengæld i stedet et indbetalingskort med, hvilket vil sige at du først betaler efter modtagelse af varen. Virker fint.

Reply to
Casper Bang

Vælg selv, jeg har valgt (om dig).... ja gæt bare - det er ikke det første i hvert fald... jeg fatter ikke hvad du har gang i, jeg har ikke set en eneste tråd omhandlende køb/salg fra dig, kun brok brok brok brok... og jeg tror helt ærlig ikke jeg er den eneste der syntes du er et fæ....

Reply to
Anders Jacobsen

"Kenneth Brun Nielsen" skrev i en meddelelse news:c9g24g$6fn$ snipped-for-privacy@gnd.k-net.dk...

om

Også idag...

mvh JBH

Reply to
JBH

"Anders Jacobsen" skrev i en meddelelse news:40bb86fe$0$292$ snipped-for-privacy@dread16.news.tele.dk...

JO.. Jan (Hauge ) bestemmer ALT på usenet.

mvh JBH

Reply to
JBH

Fint nok med mig.

Fint nok, men hvad har det med denne her gruppe at gøre så? Skrid til køb og salg, hvis du er så utilfreds.

Muligvis ikke, men din mening, rager mig en hel flok høstblomster, så længe jeg ved at du er den dummeste, så gør det mig intet.

FUT: mudder da du spilder en masse tid.

/Hauge

Reply to
Hauge

Nøj, har du lært mit navn af ham den anden gamle klovn fra Horsens? Utroligt at du kan stave til så lange ord.

Fut: aht.

/Hauge

Reply to
Hauge

Utroligt

Har du overvejet seriøst, om det _kunne_ være DIG der var en klovn og ikke alle os andre ?

Reply to
Anders Jacobsen

Personligt har jeg ikke benyttet dem, men jeg kender et par stykker der af og til gør, hvor jeg selv har fået lidt med. Ikke så meget for deres standart komponenter, primært PIC'er. F.eks. koster

10 stk. PIC16F84 lidt under 350 kr. inkl. moms og fragt fra England.
--
Thomas
Reply to

Utroligt

Nu tillod jeg mig at ændre FUT tilbage til dk.teknik.elektronik, hvor tråden egentligt høre hjemme.

Det var svjh dig, der valgte at beskrive Anders Jacobsen, som dum, fordi han havde en anden mening om sin udtalelse end dig. Han mener måske det var en morsom bemærkning. Hvis den generede dig, så ignorer den dog!

Hvis du vil læse med i andres tråd, så gør det. Det gør vi andre også. Men hvis du ikke har noget fornuftigt at sige, ud over at starte en mudderkastning, så hold mund!

I det hele taget, virker du meget nedladende i dine sætninger. Hold op med det! Det er muligt at du taler sådan til konen, børnene og råber af chefen, men hold dig til et normalt og sobert sprog på Usenet, tak! Se evt.

Desuden fremgår det af TDC's kundevilkår, der er gældende for de fleste, hvis ikke alle, internetforbindelser, at kunden har pligt til at overholde "den til enhver tid gældende Netikette (de uskrevne regler for god skik på Internettet)."

--
Thomas
Reply to