Billigste/bedste elektronik online salg på nettet... - Page 2

Re: Billigste/bedste elektronik online salg på nettet...

Meen, vi andre sender normalt gerne hvis man lyder værdigt trængende i den
rigtige gruppe ;-)

Mvh.
 Anders (Hvis lager dog efterhånden ikke er let tilgængeligt pga. latterlige
boligpriser (alternativt for lav indkomst ;-))

Re: Billigste/bedste elektronik online salg på nettet...

Nogle fra listen her:
http://hjem.get2net.dk/hkj/ElectronicShops.html

Re: Billigste/bedste elektronik online salg på nettet...
40
:)

Jeg handler også ved el-supply, det er sjældent jeg kun handler for 24 kr ;)

Men jeg ved at www.vejle-rc.dk sender som brevpost, for vistnok 20 kr!

Brian

Re: Billigste/bedste elektronik online salg på nettet...

Jeg har handlet dér to gange, og har været meget tilfreds. Nej, de tager
ikke imod dankort - men du får til gengæld i stedet et indbetalingskort med,
hvilket vil sige at du først betaler efter modtagelse af varen. Virker fint.

Re: Billigste/bedste elektronik online salg på nettet...
http://www.crownhill.co.uk
Personligt har jeg ikke benyttet dem, men jeg kender et par stykker der af
og til gør, hvor jeg selv har fået lidt med.
Ikke så meget for deres standart komponenter, primært PIC'er. F.eks. koster
10 stk. PIC16F84 lidt under 350 kr. inkl. moms og fragt fra England.

--
Thomas

Site Timeline