billige stik osv. Hvem??

Hej alle

For nogen tid siden var der nogen, der sendte et link til et dansk firma, som solgte meget billige stik og andre elektronikdele. Så vidt jeg husker lå firmaet langt ude på landet og muligvis have www adressen kun tre bogstaver...

Hverken google eller mine egne hjerneceller kan finde det.....

Ved du hvem det er?

Claus

Reply to
Claus Tersgov

"Max" skrev i en meddelelse news:3f049adc$0$48895

1000 tak, det var nemlige lige dem...

www adressen havde ikke tre bogstaver, men de bor da langt ude på landet :-)

Claus

Reply to
Claus Tersgov

Hej Claus

Fint nok, bemærk at deres priser er uden moms.

:-)

Da ikke hvis man er bornholmer, men ellers ja. :)