billige stik osv. Hvem??

Hej alle

For nogen tid siden var der nogen, der sendte et link til et dansk firma, som
solgte meget billige stik og andre elektronikdele. Så vidt jeg husker lå
firmaet langt ude på landet og muligvis have www adressen kun tre bogstaver...

Hverken google eller mine egne hjerneceller kan finde det.....

Ved du hvem det er?

Claus

Re: billige stik osv. Hvem??

1000 tak, det var nemlige lige dem...

www adressen havde ikke tre bogstaver, men de bor da langt ude på landet :-)

Claus

Re: billige stik osv. Hvem??
Hej Claus

Fint nok, bemærk at deres priser er uden moms.

:-)

Da ikke hvis man er bornholmer, men ellers ja. :)