Billige PIR-sensorer?

Jeg leder efter billige lav-volts PIR-sensorer med indbygget forstærker
elektronik.

Jeg har kigget lidt på nogle af de PIR-sensorer man kan få i
byggemarkederne, og de er egentlig fine nok (når man hiver
stærkstrømsdelen af), men jeg kan ikke finde dem til mindre end 120 kr.
Er der nogen der ved om man kan få dem billigere (evt. blot
lavvoltsdelen inkl. linse/forstærker)?

Med venlig hilsen Preben

Re: Billige PIR-sensorer?
Hejsa

Kan du bruge den ved Harald Nyborg til 49 kr.?

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr14%19&n10 %

Mvh Hauge

Re: Billige PIR-sensorer?

Jeg vil kigge på den (skal lige se hvor integreret stærkstrømsdelen er),
mange tak! :) Billigere alternativer modtages gerne, men jeg tvivler nu
på at det kan gøres billigere... :)

Med venlig hilsen Preben

Re: Billige PIR-sensorer?
www.legtech.dk

kik under sensorer, lige til at slutte til ex en PIC.

Med venlig hilsen
Michael Sørensen

Jeg laver ikke noget i dag,
for i går lavede jeg heller ikke noget,