Billige panel-metre - hvor?

Jeg mangler en bunke billige panelmetre. Er der nogen der kender en go'
leverandør? (RS/ Farnell er normalt ikke billige ;-)

Mvh.
 Anders

Re: Billige panel-metre - hvor?
Hvad med de billige multimetre fra ALDI/FAKTA/NETTO - jeg fik den seneste
håndfuld for 30.- /stk - der kan RS/Farnell ikke være med.

--
/carsten

Re: Billige panel-metre - hvor?

Det er rigtigt. De er bare frygtelige at bygge ind (man kan ikke holde sin
timeløn;-)! Og de fylder :-(

Mvh.
 Anders

Re: Billige panel-metre - hvor?
Hej Anders

Hvis du skal bruge mange, så overvej og købe dem hjem fra udlandet,
du burde kunne finde noget til en 5-6 $

http://www.web-tronics.com/panelmeters.html

Mvh Max

Re: Billige panel-metre - hvor?

Det ser ikke helt skævt ud! Men der må da være nogen der fører noget
tilsvarende i DK?

Mvh.
 Anders (der snart checker Farnell ;-)

Re: Billige panel-metre - hvor?
Hej Anders

Hos Farnell finder du ikke noget billigere end 400 kr.

Mvh Max

Re: Billige panel-metre - hvor?

Fy, føj da! Ganske som forventet ;-)

De starter dog fra "kun" 230,- +alt.... (men det er stadig røveri!)

/Anders

Re: Billige panel-metre - hvor?

Bedste bud bliver nok conrad.de http://shor.ter.dk/999354413

(http://shor.ter.dk/589552618 kan ikke (med garanti) måle fra en forsyning
med reference til målespændingen)

Mvh.
 Anders

Re: Billige panel-metre - hvor?
Hej Anders

Linkene dur ikke, de referere jo til din indkøbskurv.

Det er de færreste metre der kan måle i deres egen forsyning.

Mvh Max

Re: Billige panel-metre - hvor?

God D. Jeg kan ikke linke til deres skod-sider! (Og de bruger en cookie
eller lignende - for det virker i et nyt browervindue ;-)

Men jeg snakker om 126594-34 og 121142-34...

Arh, der er nu alligevel mange...

Mvh.
 Anders

Re: Billige panel-metre - hvor?
EL_SUPPLY i Nexø er rimelige, vi får analoge panel metre under Kr 100. Hvor
meget under har jeg glemt!!!!!
Asger  k

Re: Billige panel-metre - hvor?

Hvor

Hej Asger!
Du tog lige ordene ud af munden på mig........
Er det ikke dig fra Års T.S.???

Mange venlige hilsner!
Torben W,
Fredericia-Middelfart T.S.

Re: Billige panel-metre - hvor?
Hvor

Jeg har ikke plads til analoge metre... Tilsyneladende kan digitale fåes fra
188,- +alt. Men der er ingen information overhovedet - så det bliver lidt
"katten i sækken". (Hvis man vil drive webshop skal man imho. gøre det
ordentligt ;-)

Mvh.
 Anders

Re: Billige panel-metre - hvor?

http://www.web-tronics.com/312digleddig1.html

Sådan een kan vel måle på egen forsyning??

5volt, common ground er vel det man skal gå efter for at kunne måle på egen
forsyning?

Mvh
Henrik

Re: Billige panel-metre - hvor?
Hej Henrik

egen

Hvis du skal måle strøm i en forsyning får du problemer med common ground.

Mvh Max

Re: Billige panel-metre - hvor?

Ikke nødvendigvis - du sætter blot shunten i stellen. Men jeg er noget loren
ved det i mit system der har flere forsyninger (der godt nok /lader/ til at
være adskilte) der ender i et bagplan med fælles stel... De skulle jo ikke
gerne måle andreforsyningers returstrøm også...

/Anders

Re: Billige panel-metre - hvor?

Hvis det er viserinstrumenter du søger kan jeg muligvis hjælpe, vi bruger
mange på mit job, kan sikkert finde en fornuftig pris hvis jeg ved hvad du
søger.

Hilsen Aksel

Re: Billige panel-metre - hvor?

Takker for tilbuddet. Men jeg har kun plads til digitale (og hvis ikke de er
meget små endda kun 2 + V/A omskifter)...

Mvh.
 Anders

Re: Billige panel-metre - hvor?

Jeg forstår ikke helt - analoge behøves ikke at fylde mere end digitale.

O.B. Carlsen i Sønderborg havde engang nogle kits. Et sådan har jeg
engang brugt til en temperaturregulering.

Re: Billige panel-metre - hvor?
de er

Nej, men det gør de typisk (Dog er der typer hvor spolen/nålen ligger
vandret). Specielt hvis man skal kunne aflæse dem ;-)

/Anders