Billige DC-motorer - hvor?

Hejsa

Til et undervisningsprojekt skal jeg bruge nogle små DC-motorer a'la
dem, der sidder i fjernstyrede biler eller lignende. De skal anvendes
til brug for PWM-styring.

Er der nogen, der kender et sted, hvor sådanne kan købes billigt og
til hurtig levering?

--
Mvh.

Tomas

Re: Billige DC-motorer - hvor?
Hej Tomas

Du har jo selv leveret svaret, en forretning der sælger alting
til RC biler og den slags.

Mvh Max

Re: Billige DC-motorer - hvor?
Prøv her:
WWW.elektroniklavpris.dk

Han har dem i flere spændinger og størrelser - og de er billege.

Venlig hilsen Finni

Re: Billige DC-motorer - hvor?

Takker.
Der ryger lige en bestilling afsted til dem

--
Mvh.

Tomas

Re: Billige DC-motorer - hvor?

Prøv her

http://www.el-fly.dk /

Kåre

Re: Billige DC-motorer - hvor?

Hvis de så bare havde en side, hvor undersiderne virkede :-(

--
Mvh.

Tomas

Re: Billige DC-motorer - hvor?
Hej Tomas

Som det står på siden "Klik på logoet"

Re: Billige DC-motorer - hvor?
meddelelse

Der hentydes nok til at f.eks. http://www.el-fly.dk/grp05.asp siger "Siden
kan ikke vises...".

--
Ulrik Smed
Aarhus, Denmark

Re: Billige DC-motorer - hvor?
Hej Ulrik

Den link viser så en prisliste på motore.

Re: Billige DC-motorer - hvor?
siger

Nu kan jeg også se, den virker. Det var blot tomme sider, jeg
fik frem, da jeg var inde og snuse :-)

--
Mvh.

Tomas

Re: Billige DC-motorer - hvor?

Samme her, så er den åbenbart oppe igen nu.  :-)

--
Ulrik Smed
Aarhus, Denmark

Re: Billige DC-motorer - hvor?
Hej Tomas
Der må da være en der kende en autoophugger. Biler indeholder en væld af små
dc-motore.
Dørlåse: lille motor, Vinduesvisker: lidt større, Ventilator: ret stor.
Det vil under alle omstændigheder være billigere.
mvh Søren

Re: Billige DC-motorer - hvor?

Hej Søren

Jeg har bestilt 10 stk. DC-motorer á 19 kr./stk hos Elektronik
Lavpris. Til den pris, kan det ikke betale sig at skulle bruge
skruetrækkeren RET længe ;-)

--
Mvh.

Tomas