billige batterier

Hej i gruppen

CR2032  i Rema1000, 5 stk for 12 kroner.
Findes ved siden at de "elektroniske fyrfadslys".

/Bo.

Re: billige batterier

Det kan godt være, men de er heller ikke mere hver. Det er sikkert en
gang kina skrald der er halv flade fra starten.

--
Hilsen Mikkel Lund
Re: billige batterier

Har Du testet dem, eller er det bare rygter ?

Bo //

Re: billige batterier

Erfaring!

--
Hilsen Mikkel Lund
Re: billige batterier

Hvilken spænding siger "død" på sådan en celle?

/Bo.

Re: billige batterier

Aner det ikke. Men de er flade efter et par uger i min fjernbetjening.
Hvor i mod et Panasonic batteri nu har holdt i over et år.

--
Hilsen Mikkel Lund
Re: billige batterier

Så har du jo allerede lavet den tilbundsgående test. Så nu gider jeg ikke.
Det kunne ellers have været sjovt.

/Bo.

Re: billige batterier

LOL

--
Hilsen Mikkel Lund
Re: billige batterier

Det betyder heller ikke noget der hvor jeg bruger CR2032, nemlig
i ungernes cykellygter, der bliver de slidt op af at blive glemt. Selv
Panasonic typerne er flade efter en nat.

Re: billige batterier

Kan varmt anbefale de lygter der er uden batterier,
hvor der sidder 2 eller flere magneter på hjulet.
Kunne købes i Bilka til 149,- for et sæt med for- og baglygte.
Ikke noget med flade batterier mere :-)

--
mvh Uffe

Re: billige batterier

Ja, de er gode. De giver ikke så meget lys, så på min søns
cykel har jeg suppleret med almindelig lygte. Dog er jeg bevidst
gået uden om lygter med knap celler. Til børn betyder det ikke
så meget hvor mange timer de kan lyse, men hvad et nyt sæt batterier
koster, når de har glemt at slukke.

Ivar Magnusson

--
Prøv MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews /
Hvis du er træt af at Outlook Express ikke finde ud af

Og skal de være noget værd, ja så skal det være
typen der også lyser når cyklen står stille, og så
er vi tilbage ved batterierne igen.

Re: billige batterier

Det undre mig, at det er så sjældent, at man kan finde disse knapceller
billigt. Der bliver solgt meget billigkram med den type batterier. Min
søn fik en lysende bold med tre styk CR-celler. Hvis man skal købe dem
en almindelig butik, ville de koste mere end en ny bold.

Min erfaring er at det bedst kan betale sig at købe billige batterier.
Mærkevare batterier er absurd dyre og ikke tilsvarende bedre. Vi
bruger 50-70 batterier af forskellig type om året.

Ivar Magnusson

--
Bruger du  Outlook Express?
Se her, hvad den gratis MesNews kan:

--
Mvh. Jens

Re: billige batterier

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr19%28&n10%&KundeID =

Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express?      Prøv dog noget nyt !!!
MesNews er lige til at gå til.