billige batterier

Hej i gruppen

CR2032 i Rema1000, 5 stk for 12 kroner. Findes ved siden at de "elektroniske fyrfadslys".

/Bo.

Reply to
Bo

Bo skrev:

Det kan godt være, men de er heller ikke mere hver. Det er sikkert en gang kina skrald der er halv flade fra starten.

--
Hilsen Mikkel Lund
Jokeren i "Mænds ruin"

Har Du testet dem, eller er det bare rygter ?

Erfaring!

--
Hilsen Mikkel Lund
Jokeren i "Mænds ruin"

Hvilken spænding siger "død" på sådan en celle?

/Bo.

Reply to
Bo

Bo skrev:

Aner det ikke. Men de er flade efter et par uger i min fjernbetjening. Hvor i mod et Panasonic batteri nu har holdt i over et år.

--
Hilsen Mikkel Lund
Jokeren i "Mænds ruin"

Så har du jo allerede lavet den tilbundsgående test. Så nu gider jeg ikke. Det kunne ellers have været sjovt.

/Bo.

Reply to
Bo

Bo skrev:

LOL

--
Hilsen Mikkel Lund
Jokeren i "Mænds ruin"

Bo skrev:

Det undre mig, at det er så sjældent, at man kan finde disse knapceller billigt. Der bliver solgt meget billigkram med den type batterier. Min søn fik en lysende bold med tre styk CR-celler. Hvis man skal købe dem i en almindelig butik, ville de koste mere end en ny bold.

Min erfaring er at det bedst kan betale sig at købe billige batterier. Mærkevare batterier er absurd dyre og ikke tilsvarende bedre. Vi bruger 50-70 batterier af forskellig type om året.

Ivar Magnusson

--
Bruger du  Outlook Express?
Se her, hvad den gratis MesNews kan:

Køber hos onkel harald. Prisen er blot et par kr. stykket.

--
Mvh. Jens
Reply to

Hej Mikkel

Det betyder heller ikke noget der hvor jeg bruger CR2032, nemlig i ungernes cykellygter, der bliver de slidt op af at blive glemt. Selv Panasonic typerne er flade efter en nat.

Jens Andersen skrev:

Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express?      Prøv dog noget nyt !!!
MesNews er lige til at gå til.

"Max" skrev i en meddelelse news:4682a11b$0$15897$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

Kan varmt anbefale de lygter der er uden batterier, hvor der sidder 2 eller flere magneter på hjulet. Kunne købes i Bilka til 149,- for et sæt med for- og baglygte. Ikke noget med flade batterier mere :-)

--
mvh Uffe
Reply to

Uffe Bærentsen skrev:

Ja, de er gode. De giver ikke så meget lys, så på min søns cykel har jeg suppleret med almindelig lygte. Dog er jeg bevidst gået uden om lygter med knap celler. Til børn betyder det ikke så meget hvor mange timer de kan lyse, men hvad et nyt sæt batterier koster, når de har glemt at slukke.

Ivar Magnusson

--
Prøv MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/
Hvis du er træt af at Outlook Express ikke finde ud af

Hej Uffe

Og skal de være noget værd, ja så skal det være typen der også lyser når cyklen står stille, og så er vi tilbage ved batterierne igen.