billig projektor spørgsmål

Jeg er lidt lun på at købe en billig projektor. (3-4000)

Jeg skal bare høre. Vil en billig projektor stadig kunne fremvise eks.
HD-TV ? Jeg er godt klar over at opløsningen ikke bliver så skarp, men
vil den kunne vise det?

Det jeg ikke gider er hvis projektoren der købes i dag er ubrugelig om
få år. Jeg kan sagtens leve med at det ikke bliver højeste
opløsninger. Bare den kan vise eks. digital-tv og hd-tv på hvidt
lærred

Re: billig projektor spørgsmål

Hvilken

Ja. Men det bliver jo ikek bedre end opløsningen som LCD/DLP panelet
har.

Hvis den kan tage input og skalere ned - ja.

Hvorfor vil du stille HD krav, når du har planer om at købe en
projektor, hvor du ikke får noget ud af HD ?

Re: billig projektor spørgsmål
On Sun, 02 Jul 2006 18:35:37 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"

Det ved jeg faktisk ikke endnu. Jeg kender bare den prisklasse som
værende nogenlunde den billigste.

Jamen det er fint nok.

Ok, ja det burde de vel kunne :o

Det er mest fordi jeg udover at være lidt uvidende om emnet, ikke
gider at når HD bliver standard så ville man slet ikke kunne bruge sin
projektor, men det forstår jeg at man kan.

Re: billig projektor spørgsmål

Inden HD når at blive standard er din 4000 kr's projektor forældet.

Glem dine bekymringer om HD.