billig print produktion

Jeg skal have lavet et par dobbelt sidet print, og jeg kan se at der findes
diverse billige engelske og amerikanske firmaer, er der nogen er af jer der
har positve eller negative erfaringer med nogen af disse?

MVH

Lars

Re: billig print produktion

findes
der

Hvad med et Bulgarsk firma? Olimex er udemærket for prototyper, jeg har
brugt dem en del gange.

Linken står her: http://hjem.get2net.dk/hkj/ElectronicShops.html

Re: billig print produktion

Hvor meget løber der på i told og moms?

--
41 6E 64 65 72 73

Re: billig print produktion

    intet, da det er under den magiske grænse :)

    Jeg har fået lavet 40-50 print hos dem nu, og er stoppet i tolden 1
gang, hvor der ikke kom told/moms på pga. den lave værdi.

    Et 100*160mm dobbeltside løber ca. op i 250Kr. incl. fragt og det hele :)

--
VH
Lars Molnit

Hmm. Det forstår jeg ikke. Jeg mente den magiske grænse var 80 kroner for
moms og 160 kroner for told.

--
41 6E 64 65 72 73

Re: billig print produktion

Fra T&S' vejledning om import fra lande udenfor EU (for private):
"Ved indførsel af varer af ringe værdi skal der dog ikke betales told,
moms og evt. punktafgift. Der skal således kun betales told, hvis hele
forsendelsens værdi overstiger 22 EUR (ca. 165 kr.), men betales
moms og punktafgift, hvis forsendelsens værdi overstiger 80 kr."

Mvh.
 J.L

Re: billig print produktion

Mon ikke det er fordi de mærker printet "vareprøve"?

Re: billig print produktion
for

Det er sandsynligt!
Jeg har kun fået lagt moms på af T&S een gang (ud af 6 ordrer) ellers gør
jeg det selv ;-) Den pågældende forsendelse var iøvrigt sendt på den dyre
måde (men tog en krig at få vristet fra T&S).

Mvh.
 Anders

Re: billig print produktion
 Jeg har kun fået lagt moms på af T&S een gang (ud af 6 ordrer) ellers gør

  Jeg går og venter på et print fra Olimex (1.gang) jeg har bedt om at få
det sendt airmail! Olimex har afsendt printet for en uge siden, gad vide om
jeg har et toldproblem. Hvis jeg har, så hører jeg vel fra toldvæsnet? Hvor
meget bliver der lagt på hvis dette er tilfældet? Og hvad mener du med
at:"Det tog en krig"???

 Flemming

Re: billig print produktion
dyre
om
Hvor

Jeg tror de lange forsendelsestider fremkommer som følge af foranstaltninger
mod terror - jeg har gentagne gange ventet 10-12 dage på forsendelser fra
US - der er en tendens til lidt kortere ekspeditionstider fra 'østen'.

Jeg tror ikke man kan slutte noget om told/ikke told ud fra
ekspeditionstiden.

Mvh KS

Re: billig print produktion

foranstaltninger

  Det lyder meget fornuftigt! Tror du at det ville være smartere at få det
sendt som almindelig post, istedet for airmail?

Re: billig print produktion
fra

Airmail plejer nu at fungere fint! Har du ikke modtaget det endnu så prøv at
kontakte toldvæsenet!

/Anders

Site Timeline