Billig loddeudsugning?

Jeg sidder gerne og lodder hjemme nogle timer om ugen; det er ikke
voldsomt, men jeg har det på den anden side ikke så godt med at sidde og
indånde loddeos, så jeg har typisk lidt gennemtræk i hobbyrummet. Det er
dog ikke en ideel løsning af indlysende grunde, og da jeg har en
udsugnings-clip-on til min loddekolbe tænkte jeg at jeg lige så godt
kunne begynde at bruge den.

Men hvor finder jeg en billig (<1000 kr?) og rimelig lydløs udsugning
der blot skal "trække" loddekolben? Det ville være fint hvis den kunne
stå udenfor (i et skab eller lignende) da jeg nok kan trække ledninger
til den; men det stiller vel krav til frostsikring eller andet?

Jeg har set forslag om at bruge en gammel køleskabskompressor, men jeg
ville helst have noget der "bare virker"... :)

Mvh Casper

Re: Billig loddeudsugning?

En støvsuger?

HM

Re: Billig loddeudsugning?

Lydløs ??????????

En trakt til at forbinde din "slange" fra loddekolben til en blæser fra en
PC strømforsyning.

Mvh KS

Re: Billig loddeudsugning?

Harald Nyborg varmeflytningsanlæg nummer 6129 til 199 kr

Re: Billig loddeudsugning?
Hej!

Koster 798,- iflg. deres hjemmeside(?).

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr61%29&n10 %