Billig ledning

Jeg mangler en rulle tvilling ledning hvor den ene leder er rød og den anden
sort.. gerne i 0,5 eller 0,75kvd.. nogle der ved hvor det er billigst at
købe?

Syntes der er for dyrt rundtomkring hvor jeg kikker

//EL-Trikker

Re: Billig ledning

Det er dyrt at lave, og behovet er lille, derfor er det dyrt at købe.

Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express?      Prøv dog noget nyt !!!
MesNews er lige til at gå til.

Har du checket T Hansen ?

Re: Billig ledning
Ja.. de har ikke tvillingledning

Re: Billig ledning
Hej EL-Trikker

http://www.hb-elektronik.dk/mb_article_details.php?nPos80%26&saArticle [ID]11%417&VID02%5397366a82233689002f2037e18053&saSearch[category]=&catid=0

Re: Billig ledning

http://www.hb-elektronik.dk/mb_article_details.php?nPos80%26&saArticle [ID]11%417&VID02%5397366a82233689002f2037e18053&saSearch[category]=&catid=0
Ja, med de priser kan jeg godt forstå dig. Nu er 0,75# ikke lige det mest
velegnede om højttalerkabel og bør være 2,5# min.

Både HN & jem&fusk har 2x2,5# i ruller af 25 m. til kr. 159,00,
bestillingsnr. 9545 hos HN
Karsten H. (7870)
Re: Billig ledning

Der blev spurgt på 0,5 eller 0,75 kvadrat rød/sort tvillingledning.
Det produkt du henviser til er noget helt andet.

Ivar Magnusson

--
Bruger du  Outlook Express?
Se her, hvad den gratis MesNews kan:

Jamen så det jo specificeres, om det er til svagstrøm eller stærkstrøm.
Karsten H. (7870)
Re: Billig ledning
cypax har
http://www.cypax.com/vare/60.040.0502

Christen Fihl

Re: Billig ledning

0,5#? Alt for tyndt til højttalerbrug - med mindre du kun skal bruge en
meters penge eller så.
Karsten H. (7870)
Re: Billig ledning

El-trikker taler jo ikke om højtaler :-/

Orla Pedersen
Re: Billig ledning
Hej

PC-elektronik har rød/sort i størrelsen 0,5 - 0,75 - 1 -1,5 og 2,5 kvad.
Startende fra 2,81 kr./m

Desværre har han ferie nu.

Benny

Re: Billig ledning
Om det skal bruges til stærkstrøm, svagstrøm, højtaler ledning, eller til at
binde konen med, er jo for så vidt totalt ligemeget når der bare blev spurgt
på 0,5 eller 0,75 kvd.

Jeg takker for de mange svar, og har fundet en ok pris ved sypax

Og nej det skulle ikke bruges til højttalere
En rigtig højttaler skal have en IP-Adresse og tilsluttes til netværket..
(find et link og jeg er køberen Gerne aktiv og med POE)

//EL-Trikker

Re: Billig ledning

Nej

Karsten H. (7870)
Re: Billig ledning

*Du* kan da være ligeglad.. Hvad spørgern skal bruge det til, er da os andre
ligegyldigt, især i denne gruppe, da det ikke er el-gruppen.

/Hauge

Re: Billig ledning

Tja, det var jeg nu alligevel ikke. Det var en kort og koncis oplysning -
måske af hensyn til en mulig forsikringsbegivenhed ved forkert anvendelse,
da den nærmere anvendelse ikke var specificeret. Det korte svar fandt jeg
ingen grund til at futte til el-gruppen.

Det var en masse overflødige ord bare på grund af et lille ord på 3
bogstaver.
Karsten H. (7870)