Bevægelsesføler

Hej Gruppe,

Er der en i denne gruppe der kan hjE6%lpe med en bevE6%gelsesfF8%ler.

De eksisterende fF8%lere sE5% rasende klodsede og grimme, at jeg nE6%gter
at kF8%be dem.

Er det ikke muligt at kF8%be en lille fF8%ler, der via et relE6% kan
tE6%nde en halogen spot,
Jeg tE6%nker at monterer det hele sammen, sE5% den ikke er synlig og sE5%
billig, at jeg kan monterer en fF8%ler ved hver spot.

De grimme fF8%lere har en taste afstand pE5% op til 12m. Jeg har kun
behold for 2 - 3 m.

mvh.

Ole

Re: Bevægelsesføler

De eksisterende følere så rasende klodsede og grimme, at jeg nægter
at købe dem.

Hvis den sidder overdækket kan du købe en LK pir, som er beregnet til at
montere istedet for en afbryder.. de er ganske små og hvis den sidder i en
indmuret / forfradåse så er den ikke ret stor.. (kun som en alm afbryder til
lys.)

http://www1.lk.dk/katalog.jhtml søg efter El-nummer: 10 88 002 786

~~Frank .,

Site Timeline