Betjeningspanels problemer beomaster 5000

Jeg har en Beomaster 5000 hvor kun 1/3 af knapperne fungerer. Det er
knapper til venstre indtil aux knappen (inkl) der er i stykker. Jeg har
ledt efter lF8%se stikforbindelser, men har ikke kunnet finde noget.
Desuden er det ikke muligt at E5%bne panelet elektrisk. Nogen der har
haft lignende problemer eller et diagram sE5% man mE5%ske kan lokalisere
problemet.
A8%
mvh
  Jeppe Holm

Re: Betjeningspanels problemer beomaster 5000
Har samme problem på min af samme model.
Meget spændt om nogen kender en løsning på problemet.

--
// Mvh Jens Chr.
http://auktioner.qxl.dk/deus%20it%5C%22

Re: Betjeningspanels problemer beomaster 5000

Hej
Jeg har en Beomaster 5000 hvor kun 1/3 af knapperne fungerer. Det er
knapper til venstre indtil aux knappen (inkl) der er i stykker. Jeg har
ledt efter løse stikforbindelser, men har ikke kunnet finde noget.
Desuden er det ikke muligt at åbne panelet elektrisk. Nogen der har
haft lignende problemer eller et diagram så man måske kan lokalisere
problemet.
¨
mvh
  Jeppe Holm

Prøv evt. også at spørge på www.tsinding.dk

/leif

Re: Betjeningspanels problemer beomaster 5000

Der går et fladkabel ud til lokaltastaturet, det er defekt. En eller
flere ledere knækket.

Re: Betjeningspanels problemer beomaster 5000

Nu har jeg haft den skilt ad, og mE5%lt pE5% kablet, og der var en leder
der var knE6%kket. Jeg loddede en ekstra ledning oven pE5% og det
fungerede. Da jeg havde lukket og E5%bnet tastaturet to gange er der
tilsyneladende knE6%kket en leder til.
Er der nogen der ved hvordan man skiller tastaturet ad, sE5%ledes at man
kan pE5%lodde en ny?

mvh
  Jeppe

Site Timeline