Bestilling ved Olimex

Hej

Jeg har tegnet et print i Eagle som jeg gerne vil have fremstillet hos Olimex.

skriver de at de skal have 5 filer. Men mit "projekt" består kun af en .brd fil. Jeg har ikke lavet noget diagram over printet selvom det, set i bakspejlet, nok havde været lettere.

Er det nok at sende brd filen til dem ??

Mvh Anders

Reply to
Anders

Jeps, men du skal huske at køre et specielt 10mil script på filen først, ellers koster det ekstra. Du kan finde scriptet på deres webside. Du bør også downloade deres DRC fil og køre et check på printet. Eagle kan også lave de andre filer, men det er der ingen grund til når du bruger Olimex.

Reply to
HKJ

Mange tak for det hurtige svar.

Jeg har downloaded og kørt 10mils.dru og rettet de fejl den fandt. Smart :-) Jeg syntes ikke jeg kan finde DRC filen du nævner.. Hedder den også noget andet ??

Mvh Anders

Reply to
Anders

:-)

Jeg mente DRU og den anden jeg snakkede om var denne:

HKJ

Endnu en gang mange tak

Anders

Reply to