Bestilling ved Olimex

Jeg har tegnet et print i Eagle som jeg gerne vil have fremstillet hos
Olimex.

På  http://www.olimex.com/pcb/techinfo.html skriver de at de skal have 5
filer. Men mit "projekt" består kun af en .brd fil.
Jeg har ikke lavet noget diagram over printet selvom det, set i bakspejlet,
nok havde været lettere.

Er det nok at sende brd filen til dem ??

Mvh
Anders

Re: Bestilling ved Olimex

Jeps, men du skal huske at køre et specielt 10mil script på filen først,
ellers koster det ekstra. Du kan finde scriptet på deres webside. Du bør
også downloade deres DRC fil og køre et check på printet.
Eagle kan også lave de andre filer, men det er der ingen grund til når du
bruger Olimex.

Re: Bestilling ved Olimex
Mange tak for det hurtige svar.

Jeg har downloaded og kørt 10mils.dru og rettet de fejl den fandt. Smart :-)
Jeg syntes ikke jeg kan finde DRC filen du nævner.. Hedder den også noget
andet ??

Mvh
Anders

Re: Bestilling ved Olimex

:-)

Jeg mente DRU og den anden jeg snakkede om var denne:
http://www.olimex.com/pcb/olimex41.ulp

Re: Bestilling ved Olimex

Endnu en gang mange tak

Anders