Bestilling hos Conrad

Jeg er interesseret i sådan et billigt sound level meter fra Conrad,
artikel-nr. 100609:

<http://www1.conrad.de/scripts/wgate/zcop_b2c/~flN0YXRlPTIwOTE2OTY3OTY=?~template=PCAT_PRODUCT_DETAILS_DOCUMENT&object_id00%00000000000000000000000000000000100609&object_guid45%DF773BDAEB615AE10000000A010220&p_load_area=%24ROOT&text_ztab=&page=&hmmh_alt_image=%2f%2fimage01%2econrad%2ecom%2fm%2f1000_1999%2f1000%2f1000%2f1006%2f100609_RB_00_FB%2eEPS%2ejpg&p_selected_description=Suchergebnis&mz_flag=

Men for det første kan jeg ikke lige finde den på deres internationale
side (.com), og for det andet så koster den kun 25 € og man skal
bestille for mindst 50 €, når det er internationalt.

Er der nogen der

1) ved hvor man ellers kan købe denne eller tilsvarende til nogenlunde
samme pris?
2) bestiller så ofte og så meget hjem derfra, som evt. ville bestille
sådan en med til mig?
3) kan finde på en anden løsning?

/David

Re: Bestilling hos Conrad

Du taster bare ordrenummeret ind direkte på .com addressen. Vi er vist
mange der browser de tyske sider men bestiller via den engelske

Havde du skrevet 24 timer før kunne jeg have taget en med til dig....

Men ellers så hør dem ad. Jeg mener blot de tager et ekspeditionsgebyr
ved for små ordrer. Deres int. afdeling er flinke til engelsk. Men det
billigeste er nok at få lavet en fællesbestilling. Eller: Er der ikke
andre "julegaver" der frister når bladrer deres sider ?

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Re: Bestilling hos Conrad

Det har jeg prøvet, det virker ikke.

Dang!!

Okay. Er der nogen der har erfaringer med dette?

/David

Re: Bestilling hos Conrad

Problemet med den tyske side er at man ikke kan betale med et kreditkort
(det kunne man ihvertfald ikke tidligere)

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Re: Bestilling hos Conrad

Okay. Men det er ærgeligt at de ikke engang har den vare jeg gerne vil
have, på den internationale side.

/David

Re: Bestilling hos Conrad

Det har virket fint for mig. Beskrivelsen kommer ganske vist ikke frem, men
det gør varen til gengæld :)

    Mvh
        Kimjand

Re: Bestilling hos Conrad

Jeg får

Unfortunately this product is not listed in our online database. But you
have the possibility ...  order.
If you have any questions, please contact our call center under number:
+ 49 9604 40 8880

ligemeget om jeg prøver med IE eller Mozilla.

Jeg indtaster "100609" i Product Search-feltet?

/David

Re: Bestilling hos Conrad

Kan du vise mig hvordan??

Re: Bestilling hos Conrad

Du skal bare gå til "Direct Order" istedet. Det er i den blå bjælke til
højre for søgefeltet

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid