Bestilling af Printplade

Hvor kan jeg bestille en printplade ud fra Eagle Layout?

Har kikket på elektor PCB Service.. men de skal have 78? for et print på
50x100mm syntes måske det er lige i over kanten for et alm print..

Nogle billigere alternativer, når man bare skal have et print, og ikke
gidder / har udstyr, til at lave det selv?

//Brian

Re: Bestilling af Printplade

Hvor mange skal du have lavet?? Ellers er der max's hans hjemmeside:
http://sandcastle.dk/Artikler/Printfremstilling.pdf hvis du lidt fingernem
;-)
  Søren
Ps. hvor bor du, for ellers kan jeg sgu lave dem for dig

Re: Bestilling af Printplade

Har ikke noget udstyr til at lave sådan noget selv.. jeg bor 6920 Videbæk,
men hvis du vil lave den, ville det være super.. jeg skal bare bruge en
enkelt, og det ligger i eagle layout, og så kunne jeg nok selv overkomme at
bore huller...

//Brian

Re: Bestilling af Printplade

skal lige til tandbrækker, så vender jeg tilbage til dig... ellers
snipped-for-privacy@privat.dk
  Mvh Søren

Re: Bestilling af Printplade

Hvad med Olimex ? www.olimex.com.

De skal have 30 euro for et 160x100 panel. Så kan du selv fylde det ud. Det
svarer jo 2 stk print af eagle's største størrelse i den gratis version.
Jeg er selv ved at lave mit første print, som jeg vil sende til Olimex.
Ved 5 stk. paneler koster det 24 euro.
Billigere hvis det skal være enkeltsidet.

mvh
Kåre

Re: Bestilling af Printplade

Jeg kan ogsE5% anbefale Olimex. Der er fF8%lgende ting du skal tE6%nke pE5%
fF8%rst:

1: Han modtager ikke emails fra hotmail og gmail.
2: Du fE5%r hvad du bestiller. Er der ved en fejl anvendt 5 mm huller
til benene pE5% din chip, er der 5 mm huller i printet. Danske
leverandF8%rer plejre at ringe og sige: "Ka det passe at...".
3: Orcad board outline kan ikke anvendes
4: HF8%j merpris for dobbeltsidet silketryk.

Benny

Site Timeline