Bestilling af prøve hos Microchip.com

Jeg bestilte en prøve hos Microship.com, efter anbefaling af en i denne
gruppe.
Jeg lovede på daværende tidspunkt at følge op på det, hvornår PIC kredsene
kom, de kom så i går, om det er de rigtige ved jeg ikke, da det ikke var mig
selv som skulle bruge dem, jeg sendte dem bare vidre til min nevø.

Så det kan altså godt anbefales at afprøve stedet, hvis man bare skal bruge
en enkelt eller 2, som i mit tilfælde.

Tak for hjælpen
Leo

Items Ordered:

Re: Bestilling af prøve hos Microchip.com

Fint så varer det sikkert ikke længe før det bliver helt stoppet hvis først
misbruget bliver for stort.

:o(

--
Tom

Re: Bestilling af prøve hos Microchip.com

først

Ja, og hvis de har samme sampels politik som F.eks. Maxim skal man
heller ikke bruge kredsene til noget seriøst.

Mvh Max

Re: Bestilling af prøve hos Microchip.com

Læste et stef på en udenlansk gruppe, at microchip vidst ikke sendte flere
samples til polen (eller i den stil) pga der vidst havde været en hel ala
teknisk skole der havde bestilt samples... !

Kasper

Re: Bestilling af prøve hos Microchip.com
Jeg tror ærlig talt at Microchip er lige glad med at private bestiller
samples. Det er bare en anden måde at lave reklame for ens produkt.
Ploblemmet ligger nærmerere mindre firmaer som bestiller samples
regelmæssigt for at undgå at indkøbe dem. Dette har Microchip observeret
fra hovedsaligt østeuropæriske lande, og netop derfor er der nogen lande
de ikke vil sende samples til. Desuden er der noget med at de ikke
sender samples til folk med email-adresser fra hotmail, yahoo etc., da
der kan oprettes uendelig mange email adresser hos disse, med mulighed
for hamstring/snyd.

Men så længe at private(godt nok skal man indtaste et firmanavn)
bestiller ganske få kredse når de har brug for dem, så tror jeg ikke at
der sker noget. Der er jo ingen der siger at man skal udnytte sine 5*3
stk hver 20'ende dag.

  --
Gert

Re: Bestilling af prøve hos Microchip.com

    Øh, hvis der var fare for det, havde både Maxim-Dalls,
ST-Microelektronik osv.. jo lukket for den slags for lang tid siden. og
Microchip har gjort det en del tid nu, samt man kan købe dem direkte
også fra dem, til en meget lavere pris end f.eks. Farnell hvis man
virkelig mangler dem.

--
VH
Lars Molnit

Der var jo lige som ingen der kunne anbefale et sted hvor vi kunne køb dem,
kun Farnell, men der var ikke nogen som ville oplyse om vi kunne handle som
privat personer hos dem, ikke en gang Farnell selv gad svare på mails.

Men det lyder som om i misbruger Microchip, siden i er bange for at stedet
skal lukke for servicen.

Go weekend
Leo

Site Timeline