Beslag til SONY højtalere..

Hej NG,

Kæresten har fået et Sony Home Theater System (HT-SL40) som bl.a består
af 4 små højtalere som bruges til front og surround.

Hun vil gerne have sat disse højtalere op på væggen og det er her
problematikken opstår..

Sony har sådanne beslag men de koster omkring 250 kr. stykket. Kender I
til hjemmesider / firmaer som forhandler dem billigere? Eller kender I
til andre beslag som kan bruges istedet for og som ikke koster en formue..

Højtalerne er SS-MSP50.

Hvis jeg poster i den forkerte gruppe, så henvis mig venligst til den rette.

Tak på forhånd :)

Mvh
Mikael

Re: Beslag til SONY højtalere..

Hej Mikael

Jeg købte for nylig nogle universal HT beslag ovre i Silvan. I den serie
fra AUroa. Nu kender jeg ikke den type HT du omtaler. Men mon ikke de
kan gøre jobbet ? De var i rodekasse til 30,- Kr.

Mvh. Mogens

Re: Beslag til SONY højtalere..
Hej Mogens,

Det lyder interessant. Det vil jeg kigge nærmere på. Tak for tippet :)

Mvh
Mikael

Site Timeline