Beskyttelse af stikforbindelser i en båd

Jeg skal til at lave nyt ledningsnet i min båd og vil høre om man kan
smøre sine stik/samlinger i et eller anden "olie" således de ikke
korrigerer uden kontaktmodstanden bliver forringet.

--
Lars - 9000 Østbyen
Mit legerum :) http://www.evt.dk

Hej Lars¨

Hvid Silecone fedt

MVH
Henrik

Re: Beskyttelse af stikforbindelser i en båd
teknik.dk says...

Min søgen efter siliconefedt fandt jeg noget batteripolsfedt, kan dette
bruges?

http://www.biltema.dk/products/product.asp?iSecId71%8&iItemId19%540

Jeg kan nemlig ikke finde hvor jeg skal købe silikonefedt

--
Lars

Re: Beskyttelse af stikforbindelser i en båd

I reparationsmanualen til min bil anbefales man at smøre batteripolerne
ind i vaseline, det er da til at få fat på.

Tomas

Re: Beskyttelse af stikforbindelser i en båd

Hej igen
Hvis i har en A Østergaard eller wurth hvor du bor ved jeg at de har det
Vil også tro at andre bildele forretninger
har det

MVH
hn

Re: Beskyttelse af stikforbindelser i en båd
Lav din egen "suppe" at syrefri vaseline og rense benzin. Det virker, og er
brugt profesionelt.
Jørgen