Beovision ms6000 kanal tuning problemer

Hej Alle.
Jeg har et Beovision MS6000 som har problem med at holde de
højfrekvente VHS kanaler. Det er lige som den ikke kan tune sig ind på
kanalen.

Det viser sig så at når den bliver godt varm så holder det op med at
ske men i hvert fald de første 2 timer kan det forkomme et par gange
at den taber kanalen men så om måske et par minutter så finder den
igen.

Er der nogen af jer der kan forestille sig hvad problemmet kunne være.

Tak på forhånd, Brynjar.

Re: Beovision ms6000 kanal tuning problemer
On 22 Nov 2003 06:42:56 -0800, snipped-for-privacy@musik.auc.dk (Brynjar Karlsson)

Defekt tuner.
--
Ole Geisler, fejlfinder af Guds naade
Re: Beovision ms6000 kanal tuning problemer

Skal jeg så have en ny eller kan den fixes... måske kold lodning  ???

Beovision ms6000 kanal tuning problemer

Jeg har prøvet at lode tuneren fast igen (Håbede at det var en kold
lodning) og det hjalp ca. i et døgn !!!

Og nu opfører den sig lige som beskrevet.

Ole Geisler ( snipped-for-privacy@mail.dk) nævnte i en tidligere mail at det
skyldes en defekt tuner... !!!
Så er det at jeg spørger om jeg skal have købt en ny tuner eller kan
den evt. fixes ????

Mvh, Brynjar.

Re: Beovision ms6000 kanal tuning problemer
On 26 Nov 2003 04:15:44 -0800, snipped-for-privacy@musik.auc.dk (Brynjar Karlsson)

Du skal lodde ALLE stelpunkter om ALLE. ALLE.ALLE.

--
Ole Geisler, fejlfinder af Guds naade