Beovision ME 6000 fjerne frontglas

Hvordan kan jeg tage frontglasset af på mit gamle B&O tv ME 6000.?

per

Re: Beovision ME 6000 fjerne frontglas
Hej!

Fjern de to plasticbøjler, som sidder hhv. over og under glasset. Tryk
plastikken ind fra fronten og vip den ud til siden. Nu kan du fjerne det
relativt let. Der er lidt modhager hist og pist. God fornøjelse :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Beovision ME 6000 fjerne frontglas
On Sat, 07 Mar 2009 17:23:46 +0100, Kim Voss Schrader

De stykke plastik er ca 10 mm i højden og går fra side til side. I
siderne er der et hak hvor man kan presse det lidt bagud, men intet
sker? Jeg  kan heller ikke presse det ind  nogen steder.

per

Re: Beovision ME 6000 fjerne frontglas
Hej!

Du skal presse vinkelret på fra fronten - i siderne (helt ude i kanten).
Nu kan man liste f.eks. en flad skruetrækker ind i siden og vippe
plastikken lidt ud bagerst, så man kan pille listen af.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Beovision ME 6000 fjerne frontglas
On Sat, 07 Mar 2009 18:52:09 +0100, Kim Voss Schrader

super, har fået den nederste af, og venter lige til det bliver lyst,
så man undgår lommelygten :-/  Var det forøvrigt ikke dig jeg købte
havemøbler af sidste år?

per

Re: Beovision ME 6000 fjerne frontglas
Hej Per!

Ok, så kan du vist klare den herfra :)

Kan da godt passe. Hvis du hentede dem i Birkerød centrum er jeg ret
sikker ihvertfald :-) Håber du har fået glæde af dem.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Site Timeline