Beovision L4500

Er der nogen der kan fortælle mig om der er andre fejl muligheder en
"flasken" når der er overslag i focus gnistgabet når ledningen fra
højspændings transformatoren til focus / G2 modulet er afbrudt.

--
Hilsen
   Peter N Petersen

Disse billedrør går ekstremt sjældent istykker. Spiller det ikke fint hvis du
fjerner fokus gnistgabet helt?

Gnistgabet kan iøvrigt ikke repareres...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Beovision L4500
du

Jeg tror ikke det hjælper at fjerne gnistgabet i dette tv, hvis jeg
kortslutter gnistgabet så kan jeg høre at der slår gnister over inde i
tuben.
Det leder så mig så til det næste spørgsmål, hvor finder jeg "lige" en ny /
brugt flaske til denne kasse.

--
Hilsen
   Peter N Petersen

Hmmm. Sluk lige alt lyset. Er gnisterne blå?

Tja, de burde jo egentligt være at finde i de gamle Philips CP110-chassier... Om
de passer skal jeg ikke kunne afgøre, men jeg tror der er en chance.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Beovision L4500

Jeg kan ikke se gnisterne inde i tuben, kun høre dem.
Der slår ikke gnister over der hvor der normalt er problemer hvis der er
luft i tuben.

ny /
CP110-chassier... Om

Så må jeg se efter en af de kasser.

--
Hilsen
   Peter N Petersen

Så er der vel en chance for at regenere?

Mvh. Uffe Ravn

Re: Beovision L4500

Det kan da godt være at det kan lade sig gøre.
Så mangler jeg bare lidt information om den gamle regenerator jeg har
stående, det er en MÜTER BMR5 + lidt måle data på en tube.

--
Hilsen
   Peter N Petersen

En regenerering er nu heller ikke altid et langvarigt gode så........

Mvh. Uffe Ravn

Re: Beovision L4500

Kan kun være enig, så mon ikke kassen er bedst tjent med at blive til
reservedele.

--
Hilsen
   Peter N Petersen