beovision 8802 + 9000

Har problemer med begge.
9000: svingende lydstyrke og intermiterende forvrægning.
8802: tænder fint på standby men slukker når jeg prøver at tænde på
fjernbetjening.
Er det kendte problemer?
Nogen der kan hjælpe, evt. også med diagrammer?
pft Erik

Re: beovision 8802 + 9000
Hmm hvor er vores allesammens guru henne? Kim duk nu op.
pft,mvh, osv Erik

Re: beovision 8802 + 9000
Hej!

No clue. Måske noget så simpelt som løse forbindelser?

Er linieudgangen ok? Der sidder en stor transistor som du skal have gennemmålt
og kigget grundigt efter løse forbindelser på linietrafo m.m.

Det er bare om at komme igang...

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Re: beovision 8802 + 9000
Takker jeg måler løs. Et diagram ville nu være til stor hjælp da jeg
ikke kender de modeller.
mvh Erik

Re: beovision 8802 + 9000
Har du mulighed for at sende mig et billede af hvor jeg skal kigge?
mvh Erik

Re: beovision 8802 + 9000
Hej!

Nope. Men der sidder ihvertfald en stor, rund transistor ca. midt på printet i
højre side. Mål denne!

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Site Timeline