beovision 8802 + 9000

Har problemer med begge.

9000: svingende lydstyrke og intermiterende forvrægning. 8802: tænder fint på standby men slukker når jeg prøver at tænde på fjernbetjening. Er det kendte problemer? Nogen der kan hjælpe, evt. også med diagrammer? pft Erik
Reply to
Erik Rasmussen

Hmm hvor er vores allesammens guru henne? Kim duk nu op. pft,mvh, osv Erik

Reply to
Erik Rasmussen

Hej!

Erik Rasmussen wrote: >

No clue. Måske noget så simpelt som løse forbindelser?

Er linieudgangen ok? Der sidder en stor transistor som du skal have gennemmålt og kigget grundigt efter løse forbindelser på linietrafo m.m.

Det er bare om at komme igang...

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader
Reply to

Takker jeg måler løs. Et diagram ville nu være til stor hjælp da jeg ikke kender de modeller. mvh Erik

Reply to
Erik Rasmussen

Har du mulighed for at sende mig et billede af hvor jeg skal kigge? mvh Erik

Reply to
Erik Rasmussen

Nope. Men der sidder ihvertfald en stor, rund transistor ca. midt på printet i højre side. Mål denne!