Beovision 7802

Mit beovision er gået i sort. Pludselig fadede det lagsomt fra billedet
til sort. En enkelt gang er billedet kommer tilbage i nogle få
sekunder.Der er stadig lyd.

Hvor skal jeg kigge efter fejlen? Har undersøgt kantkonnektoren i venstre
side for dårlige lodninger uden noget held. Er det ikke ret sandsynligt
at det er dårlige lodninger, der er årsagen? Eller skal der skiftes
lytter?

Håber der er nogen der kan hjælpe, så jeg ikke skal overleve hele
sommeren uden tv (hvilket ellers nok var en sund ting at prøve)

Mvh og god sommer
Bjarne

Re: Beovision 7802
Hej!

Omlod højspændingstrafoens ben og i omegnen af den...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Fooling around is like screwing around - without dinner ;-)"

Re: Beovision 7802
Jo, det lyder som kolde lodninger i glødekredsløbet.
DVS at du skal lede efter dårlige lodninger ved HSP trafoen og måske endnu
bedre ved stikforbindelser på det lille powersupplyprint længst til
højre(set bagfra).
Envidere kan det være dårlige lodn på billedrørsprintet.
Det må kunne komme til at virke igen om  max en halv time.
VH Lars Arup.