Beosystem 10

Er der nogen der ved, hvordan man skiller sådan en "fætter" ad. Den kunne
godt bruge at få renset trykknapomskifterne.
Hilsen Per.

Hent en gratis SPAMfighter her.

Re: Beosystem 10

Efter hukommelsen:

Skruer i bagplade og batterrirum fjernes i bogstavrækkefølge

Volume skrues ned og "skaladrevssnoren" til volumen løsnes med en ligekærvet
skrutrækker, blanke krysdkærvsskruer fjernes, og højre panel svinges op.
I venstre side fjernes blanke krydskærvsskruer og panelt svinges og, efter
genmontering skal skalapasning kontrolleres og evt justeres.

Mvh. Uffe Ravn

Re: Beosystem 10
Mange tak.

Site Timeline