Beomaster 6000 trimpotmetre

Hello NG!
Jeg skal til at skifte nogle liggende 100 Ohms trimpotmetre i en Beomaster
6000 på forstærkerprintet.

Benafstanden er ca. 6 mm på banen hvor kulbanerne ender... og ca 9 mm derfra
til midterbenet.
Denne størrelse kunne jeg ikke finde hos PC Elek_tron_ik.
Er dette ikke en standardstørrelse?
Nogen speciel B&O dele?
Hvor kan jeg evt. købe sådan nogen?
Dessuden mangler jeg også 2 stk. bipolare stående lytter på 47 uf - 16Volt.
MVH Michael

Re: Beomaster 6000 trimpotmetre

ok

ok

Ok har du prøvet andre steder??

jo

nææ

Ring evt. til flg. / og eller kik på deres hjemmesider.:
http://www.rsonline.dk
http://www.brinck.dk
http://www.aarhus-radio-lager.dk

Eller den lokale komponent pusher i dit lokal område.

Ok - Dem kan du købe alle steder, det er lige før du kan få dem i kvikly
(spøg til side)

De er alm. og kan fås i alle elektronik butikker, det er en standart
størrelse.

De bedste hilsner

J.

Site Timeline