BeoMaster 4500 delvis defekt

Hej,

jeg har fået en servicemanual af Leif, men lige præcis den side med diagrammet over IR delen mangler der et stykke af diagrammet der hvor siderne er delt...

kan du hjælpe mig med den del vil jeg være glad...

--
mvh
Rasmus

over IR delen

Hmm, jeg kan ikke se, der mangler noget, men du har selvfølgelig zoomet ind på siderne, så mon ikke du har ret ;-)

Mvh, Leif

Reply to
Leif

Hej Leif,

jo desværre på side 2-5... det er vist galt hele vejen ned der... men typisk lige der hvor man skal bruge det... derfor jeg spurgte om JBH vil scanne, fotografere eller lign...

--
mvh
Rasmus

Jeg har skudt et billede med digikamera i højeste opløsning og sendt.håber du kan bruge det.

mvh JBH

Reply to
JBH

Jeg kiggede lige lidt i diagrammet, nu det var hentet ned fra hylden.

Jeg mener at huske de 2 bipolare elektrolytter C44,C60 (47uf) bliver trætte, muligvis også C82 (220uf) Check/lod diverse løse forbindelser omkring strømforsyningen, der er et par komponenter (transistor/modstand) som er varme ved drift. Efterlod også udgangs-ic og transistorer på den store køleplade.

Og så forekommer det mig at jeg har set en BM4500, hvor der OGSÅ var en IR modtager på selve taste/display printet. Sikkert aht. følsomheden hvis receiveren hænges op på væggen og derved fjernbetjenes "ovenfra".

mvh JBH

Reply to
JBH

Hej og tak for din mail... det er super interessant med IR modtageren på fronten... det skal jeg lige have kigget på... især fordi den hænger og ikke står på bordet...

--
mvh
Rasmus