Beomaster 3000 og åbning af metal låg

Er der en som kan fortælle mig, hvordan jeg får åbnet metal låget ovenpå en
B&O beomaster 3000? Har prøvet forskelligt, men kan ikke få det op, og er
bange for at "tage for hårdt" fat da jeg ikke kender mekanismen, som åbner
den.

Mvh. Lene

Re: Beomaster 3000 og åbning af metal låg

Kender ikke den model, men tit er der en figur under
bunden, der viser hvilke skruer, der skal af for det.

Ellers se på Tsinding.dk - spørg evt. efter en
servicemanual.

Mvh, Leif

Re: Beomaster 3000 og åbning af metal låg

Kender den ikke rigtigt men et forslag kunne være.
Ud med 4 skruer i bunden og trække radioen ud af scøbet.
--
MVH.
Finni

Re: Beomaster 3000 og åbning af metal låg
Har fundet stedet. Der sidder en "knap" på venstre side af anlægget som man
skal trykke på, sværere var det ikke :-)