beomaster 1900

Hej Ng

en bekendt spurgte mig om en fejl på en beomaster 1900.
jeg ved ikke selv noget om dette system så vil høre her.

fejlbeskrivelse som jeg fik.

ved at trykke på en knap for at vælge en radiostation, spiller den i få
sekunder for der efter at slukke sig selv(standby).

og sådan kan man blive ved.

nogen som kender den type fejl, og måske ved hvad der kan være galt ?

--
Thomas

Re: beomaster 1900

Hvis en eller flere pærer er sprunget, så start med at skifte dem. De kan
give alle mulige mærkelige fejl.

Leo Havmøller.

Re: beomaster 1900

Kunne være en defekt diodebro i en strømforsyning.

Ellers er diverse elektrolytter vel også ved at være trætte i sådan en radio
:-/

mvh
JBH

Re: beomaster 1900
sekunder for der efter at
Er den loddet så efterlod alt,
er den wire-wrapped, ved jeg ikke om der er noget at efterlodde.........

Hvis du mangler yderligere, så se / spørg i forummet på www.beoworld.co.uk

Mvh, Leif

Site Timeline