Beomaster 1900

Er der nogen der ligger inde med et diagram over en Beomaster 1900? Hilsen Per.

Reply to
Per L.

Er sendt til dig i mail.

mvh. Jørgen

Reply to
Jørgen Christensen

Hej Jørgen. Den er ikke ankommet. Du skal fjerne "NOSPAM" i min email adresse. Mvh. Per.

"Jørgen Christensen" skrev i en meddelelse news:468e5628$0$21924$ snipped-for-privacy@dreader1.cybercity.dk...

Reply to
Per L.

Den er sendt til snipped-for-privacy@esenet.dk. Er det korrekt? Jørgen.

Reply to
Jørgen Christensen

Eller send mig en mail, så tager vi den derfra. Jørgen.

Reply to
Jørgen Christensen

- hvad fejler lortet??? - man kender dem jo næsten udenad efterhånden...

Lars / Viborg

--

 - Se vores nye hjemmeside på www.sound2vision.dk
Reply to

Hej Jørgen og Lars. Outlook havde troet det var spam, så diagrammet lå i mappen med uønsket mail. Jeg takker og bukker. Den er helt død i den ene kanal og det er på LF niveau, for der er signal i Line Out din bøsningen bag på. Spændingerne på udgangstransistorerne synes at være ens i begge kanaler. Hilsen Per.

"Lars Nielsen" skrev i en meddelelse news:468ebafe$0$90275$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

Reply to
Per L.

Balancepotmeteret afbrudt, eller en afbrudt lyt.

Reply to
Ole Geisler

Tak for tippet. "Bæstet" står på min arbejdsplads, så det bliver ikke før mandag, den skal kigges på. Mvh. Per.

"Ole Geisler" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@4ax.com...

Reply to
Per L.

Aaerh Ole, det var min kommentar...!! - Det er set temmelig tit...

Dog forekommer det osse der er fejl på volumenkontrollen, der er lavet med en pære og lysfølsomme modstande, men det er mere sjældent...

Lars / Viborg

--

 - Se vores nye hjemmeside på www.sound2vision.dk
Reply to
Lars Nielsen

Det var balancepotmeteret. Tak for hjælpen. Hilsen Per.

"Lars Nielsen" skrev i en meddelelse news:468f9b7b$0$90262$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

Reply to
Per L.

Hej Per.

Jeg fant dette her. Der er flere foskellige... Kopier disse stier ind i din adr. bar:

uit_1a.gif
uit_1b.gif

uit_2a.gif
uit_2b.gif

H=E5ber du kan bruge noget af det...?

Venligst Daniel

Reply to
mafijah

Hej Per.

Jeg fant dette her. Der er flere foskellige... Kopier disse stier ind i din adr. bar:

Håber du kan bruge noget af det...?

Venligst Daniel

Reply to
Per L.