Beomaster 1900-2

Davs med jer.

Jeg har en overstående, som ikke rigtig vil spille, jeg kan høre, hvis jeg
skruger helt op, at der ligesom er noget svagt i baggrunden, men ellers
ingen lyd.

Nogen tips.

På forhånd mange tak for hjælpen.

--

Med  venlig hilsen
Thias F. Russell

Re: Beomaster 1900-2
Hej!

Forsyningsspænding til effektrin?

Tag iøvrigt dit skop frem og se om du kan følge audiosignalerne...

Re: Beomaster 1900-2
Davs Kim

Du har ikke tilfældigt et diagram, du kunne maile mig vel ????

Med venlig hilsen   Thias Russell

Re: Beomaster 1900-2
Hej!

Jo, da. Men ingen over Beomaster :-(

Re: Beomaster 1900-2
Hej Thias
Jeg mener det er den med volumen vha lysfølsomme modstande. Hvis; har den
brugt pæren op?

Re: Beomaster 1900-2
Davs Kurt,  Så tabt du lige mig bag en vogn der.

Kan du forklare lidt nærmere, og gerne med mange ord. HAHAHAHA.

Hilsen   Thias.

PS.  Hils på arbejdet.

jeg

Re: Beomaster 1900-2

Volumen regulere på lysstyrken af en pære. Denne pære lyser så på et par
lysfølsomme modstande, der sidder i volumenkredsløbet. Er pæren
sprunget, kommer der ingen lyd igennem.

det er Modelbane Europas hjemmeside
Re: Beomaster 1900-2
Davs Klaus.

Se det giver mening, jamen jeg vil da måle list igennem så.  Jeg takker og
bukker mange gange Klaus.

Med venlig hilsen    Thias Russell

Re: Beomaster 1900-2
Davs Klaus.

Det er detsvære ikke sådanne at den er bygget op, det kan jeg da se, for
pærene er lukket inde i et lille hus for sig selv.

Med venlig hilsen    Thias Russell

Site Timeline