Beolink MCL 2 A, Fejlen fundet

Jeg har et ældre B&o mcl linkøje der pludselig har mistet noget af

>følsomheden, forstået på den måde at man nu skal rette fjernbejeningen >direkte mod den, og ikke ret langt væk fra, for at den reagerer. > >Nogen der har et bud på hvor fejlen ligger.

Har du prøvet med nye batterier i fjernbetjeningen ?

Har du evt. fået sat noget nyt elektronisk grej op for nyligt, dette kunne støje optisk eller elektrisk.

/Hans

Så er fejlen fundet, det var elektrisk støj fra en ældre switch af mærket Level One med indbygget strømforsyning. Mærkeligt nok påvirkede det ikke følsomheden på mit Beocenter 9000 anlæg.

-- Henning

Reply to
Henning Keseler