Beolink MCL 2 A

Jeg har et ældre B&o mcl linkøje der pludselig har mistet noget af
følsomheden, forstået på den måde at man nu skal rette fjernbejeningen
direkte mod den, og ikke ret langt væk fra, for at den reagerer.

Nogen der har et bud på hvor fejlen ligger.

Mvh.  Henning

Re: Beolink MCL 2 A
On Sun, 20 Sep 2009 18:21:23 +0200, "Henning Keseler"

Har du prøvet med nye batterier i fjernbetjeningen ?

Har du evt. fået sat noget nyt elektronisk grej op for nyligt, dette
kunne støje optisk eller elektrisk.

/Hans

Re: Beolink MCL 2 A

Jeg mindes svagt at der kan sættes en option der reducerer førlsomheden.

Leo Havmøller.

Re: Beolink MCL 2 A

Jeg har prøvet at kode den til option1 hvor den før har virket ok, men det
ændrer intet.

--
Henning

Re: Beolink MCL 2 A

Du har vel ikke fået et plasmatv i stuen?

Re: Beolink MCL 2 A

Det har jeg faktisk, men mcl transceiveren sidder i køkkenet, og det er
desværre ikke kun når fjernsynet er tændt at følsomheden er nedsat.

Jeg er opmærksom på problemet med plasmatv og ir-signaler, følsomheden på
mit beocenter der står i stuen er faktisk nedsat når tvet er tændt, det er
til at leve med, men jeg har faktisk anskaffet mig et plasmaprotected ir-øje
til min Lintronic-boks for at den ville virke optimalt.

--
Henning

Site Timeline