Beolink 5000

Jeg har en Beolink 5000 hvor displayet er faldet ud af rammen, og
flexprintet er gået af ved displayglasset. Det er vel ikke sådan lige at
klistre på igen? Så man er vel nødt til at skifte på print og display...
:-/  Nogen der kender et sted at skaffe det? Eller har nogle
mirakel-rep-tips?

--
Ulrik Smed
Aarhus, Denmark

Re: Beolink 5000

Nej, det er ikke til at fikse igen... :-(
Der skal nyt display print til - Ca. 800 kr.

Jeg har en liggende der er meget meget slidt, men som fungerer elektrisk som
den skal. Hvad vil du give for den?

--
MVH Troels

Re: Beolink 5000

Det lyder da interessant. Hvad bliver slidt på dem? Hvis print og display er
OK, og det bare er knapperne der er slidte, så kan jeg jo bare flytte print
og display over i den jeg har til rep. Hm, aner ikke hvad sådan en må
koste...  :-/  Har du ik' et tilbud jeg kan gi' ejeren?  :-)

(sorry vi lige handler lidt her...  )

--
Ulrik Smed
Aarhus, Denmark

Re: Beolink 5000

Snakkede lige med ejeren forleden. Han foreslog forsigtigt en 3-400 kr...
Lyder der fornuftigt?

--
Ulrik Smed
Aarhus, Denmark

Re: Beolink 5000

Ja, det er nok ikke helt ved siden af - Vi handler lige færdig over mail :-)

Jeg har lige kigget på den, og har kunnet konstatere at den har en knækket
forbindelse i fladkablet imellem de to print. Dette er dog repareret på fin
vis. Bare så du er klar over det, og lige kan overveje om det stadig er værd
at gå efter.

Du skal i øvrigt være opmærksom på om du kan få "limet" det nye display
ordentligt i igen. Originalt sidder der jo noget skum agtigt noget imellem
display og ramme.

I øvrigt bør din ejen batteri holder nok flyttes med over, denne er temmelig
misbrugt.

Hvis det stadig er interessant så kontakt mig lige på mail snabela
broendbjerg punktum dk.

--
MVH Troels

Site Timeline